Walking Walking

Durant aquest últim trimestre els Ànecs i els Dinosaures hem fet un gran treball per tal de preparar el nostre ball pel Festival de Danses de l’escola.

Després de molts dies d’assaig el passat divendres vam poder fer la gran estrena davant de tots els nostres companys i companyes de l’ escola i dels pares i mares i demés família que ens van venir a veure.

Els nervis inicials van donar pas a un moment realment divertit que tots vam gaudir amb una gran emoció, com tot allò que es fa per primera vegada.

Aquí us deixem una mostra dels assajos dels Ànecs i els Dinosaures perquè veieu lo be que ens ho hem passat fent d’artistes.