Una tarda molt especial

Avui ha estat un dia molt especial… el papa de la Noa, l’Eloi, ha vingut a passar la tarda amb nosaltres.

noa3

Aquest matí, entre Bons dies i anècdotes de cap de setmana, la Noa ens explicava que el seu papa vindria a fer una cosa molt divertida. I tant que n’ha estat de divertida! L’Eloi ens ha ensenyat a decorar anelles per guardar els nostres tovallons a casa. Un solet per aquí, una lluna per allà… i, així, entre retoladors i dibuixos s’ha creat un clima meravellós a la classe. Tothom volia decorar la seva anella…(cliqueu aquí per veure més fotos)

Família, ens encanten les vostres idees! Gràcies per fer-nos aprendre.

Avui, els ulls de la Noa parlaven sols… brillaven cada vegada que compartia aquesta noticia amb els altres. El seu somriure i els seus saltironets d’emoció mostraven la felicitat que sentia.

Com és d’important que les famílies participeu de la vida de l’escola! Com sou d’imprescindibles per a la vida dels vostres petits. Ens emociona veure com la vostra presència omple de felicitat aquestes carones plenes de llum.

noa2

Gràcies, de tot cor.

1. Eloy

Va ser un día màgic que sempre recordaré. Va ser molt especial compartir un espai a l’escola amb la meva filla. Gràcies per donar-li aquesta oportunitat als pares i mares