Una nova realitat, una nova mirada.

Fa setmanes que va començar el nostre confinament. Han estat i són moltes les sensacions que estem experimentant aquests dies. Una situació nova, sentiments contradictoris, preguntes, dubtes, angoixes, incerteses… realitats, totes elles, molts diferents.

Des de l’escola, volem fer-vos arribar molts ànims i llum per transitar aquestes emocions, per transitar aquesta nova realitat que se’ns ha presentat. Ens agradaria que poguéssiu sentir l’escalf i l’amor que se’ns desperta en pensar en cadascú de vosaltres. L’escola és i vol ser la mà que us acompanya en aquest nou tram del camí.

Comencem un nou trimestre, nous reptes a tots els nivells. Un nou trimestre ben diferent al que estem acostumats; però, alhora, amb la sort de sempre, poder iniciar-ho junts. Una nova oportunitat; l’oportunitat de reinventar-nos.

Gràcies famílies, us enyorem i us estimem. En aquests moments, més que mai, caminem plegats. Tot anirà bé; n’estem segures.