Un comiat ple de sorpreses

Els infants de P3, P4 i P5 hem tingut un fi de curs molt divertit.

Dilluns 20 de juny vam celebrar la nostra tradicional Festa de l’Aigua, un element que ens ajuda a refrescar-nos en aquests dies de tanta calor, i alhora ens obre un ventall de possibilitats (joc simbòlic, jocs d’experimentació i descoberta, transvassaments, ruixar-se amb xeringues…). Els nens i les nenes es diverteixen i fan aprenentatges a nivell científic i matemàtic, motriu i sensorial, i de relació amb els altres. A més, l’escola ens va sorprendre amb un gran canó d’escuma.

Dimarts 21 de juny vam sortir al parc Joan Oliver per gaudir plegats del joc lliure i compartir un esmorzar en un entorn molt proper a l’escola. Ha estat un plaer compartir de nou aquest tipus d’experiències tot el cicle.

Per acabar, dimecres 22 de juny vam gaudir moltíssim d’un marevellós Conta-contes: “El Peix Irisat” a càrrec de la Roser García de “Els contes d’en Momo”. Aquest espectacle anava seguit d’una proposta d’activitat relacionada amb el conte i que resulta molt atraient pels infants, com són les bombolles de sabó. Podem dir que ha estat bufar i fer bombolles!

A continuació us deixem un tastet de totes les activitats. La veritat és que ens ho hem passat “bombolla” 🙂

Gaudiu de l’estiu i d’unes merescudes vacances!!