Tallers del Consell dels Infants

Com infants que som, és del nostre interès saber quins drets tenim. A l’escola, al llarg d’aquest primer trimestre, hem tingut l’oportunitat de participar en el programa Drets dels infants, desenvolupat per l’Ajuntament de Badia del Vallès, on hem conegut i treballat els drets dels infants.

Hem fet diverses activitats molt interessants i dinàmiques com, per exemple, jocs de pistes per l’entorn del municipi, al Parc Joan Oliver  i a l’espai Johan Cruyff, que ens han permès conèixer els nostres drets i els nostres deures com a infants. També, a l’escola hem pogut aprofundir en cada dret de manera més extensa, per finalment fer un recull dels aspectes principals que cal tenir en compte en cada cas. Hem après moltíssim, però ens hem divertit encara més!

Un cop constituït el consell dels infants a la Sala de Plens, aquests són els infants de l’Escola La Sardana que formaran part com a ciutadans actius per construir una Badia amb la mirada dels infants.