Sortida a Can Ribas

articulo

Els ànecs i els dinosaures van fer la seva primera sortida el passat divendres. Va ser un dia molt emocionant, una barreja d’emocions per tots els nens i nenes de P3. Per una banda els nervis i la inquietud que se sent quan es fa alguna cosa per primera vegada. Per altra la il·lusió i les ganes de passar un dia diferent fora de l’escola.

Amb les seves petites motxilles van sortir de l’escola a buscar l’autocar. Els pares, afora emocionats, ens venien a acomiadar. Quina fantàstica aventura!!  ja preparats per dir adeu i…..cap a Can Ribas. Allà ens esperaven per fer un munt d’activitats, vam fer galetes, vam anar a buscar al bosc objectes perduts procedents dels contes que després ens van explicar i sobretot vam gaudir d’un entorn natural magnífic.

Va ser un  dia realment fantàstic!!!

Aquí us deixem algunes imatges perquè us feu una idea. (Cliqueu aquí)

1. Laura

Quin dia tan emocionant per tots però sobretot els nens que anaven amb molta il.lusió i curiositat. Veurel´s tan concentrats i alhora divertits és el millor regal. Moltes gràcies per les fotos i la vostra cura amb ells.