Setmana Verda a Cicle Inicial

En primer lloc, vam reflexionar sobre el concepte ESCOLA VERDA i què podem fer a nivell personal i escolar per millorar les condicions medioambientals del nostre planeta. Al nostre cicle vam fer una tasca de sensibilització a través de diferents activitats i converses. Vam replantar les jardineres, escrivint els cartellets amb el nom de les plantes, vam visionar vídeos, vam portar a casa les capses del projecte Apilo  i vam fer manualitats i jocs amb material reciclat. També  vam treballar els ingredients per a un esmorzar saludable. Finalment, el grup de 1r va fer la ruta dels arbres per Badia i els grups de segon van fer una sortida al Puig de la Guàrdia de Collserola, seguint la ruta amb els mapes que havíem preparat.

Vam tenir un temps extraordinari tota la setmana i vam gaudir moltíssim! Un bon tancament de trimestre, no us sembla?  podeu veure algunes imatges en aquest enllaç. SETMANA VERDA A CI.🌲🍓🌍🏞🐦😊