Setmana d’Escola Verda a educació infantil

Aquest curs tornem a finalitzar el segon trimestre amb la Setmana d’Escola Verda. Una setmana amb activitats relacionades amb la cura de la natura i el medi ambient. Durant aquesta setmana el nostre principal  objectiu ha estat fomentar en els nostres infants una actitud respectuosa amb l’entorn i desenvolupar llaços afectius amb el món natural per comprendre’l, estimar-lo i cuidar-lo.

Hem començat sembrant  les nostres llavors de flors per cuidar-les a casa i contribuir a un món més verd, hem reflexionat a través de vídeos sobre el consum responsable i la necessitat d’estalviar aigua, hem col·laborat molt activament en la campanya de recollida de piles i de cartutxos d’impressora. També hem posat en valor la importància de consumir aliments frescos i de temporada mitjançant un esmorzar divertit i saludable . Com a cloenda hem realitzat els tallers amb materials reciclats amb la col·laboració de les nostres estimades famílies.

Al llarg de tota la setmana hem anat prenent més consciència del necessari que és tenir cura del planeta i de que tothom ha de contribuir. En aquest enllaç us volem compartir el recull de fotos de les diferents activitats realitzades.