Sant Jordi 2018

El dia de Sant Jordi ,gràcies a la col.laboració de l’AMPA, tots vam gaudir de la paradeta de llibres i roses. Totes les classes van fer una visita i van triar un llibre per comprar.

En un dia tan assenyalat teníem organitzada una visita a la biblioteca de l’escola on hi havia una exposició de llibres nous que aviat estaran en préstec.

Al teatre de l’escola es van donar els premis dels Jocs Florals i vam participar a la mostra literària que organitza l’ajuntament cada any.

A la tarda vam fer un contacontes.

Aquestes són algunes de les activitats més rellevants que ens van fer passar molt bon dia.