Projecte: salvem les tortugues!!

A la nostra escola eduquem als nostres infants en el respecte i la cura del medi ambient. Quan els nens i nenes de P5B van triar el nom de la classe per aquest curs, el tema més votat va ser les tortugues. D’aquesta manera va començar el nostre projecte sobre aquests animals. De seguida els nens i nenes de la classe van mostrar una gran preocupació pels perills que pateixen les tortugues en el món actual. Així que el nostre projecte es va encaminar en conèixer i denunciar el fet que les tortugues marines estan en perill a causa dels plàstics que van a parar al mar i en general a la natura. El producte final del nostre projecte va ser la confecció d’un lapbook amb informació sobre les tortugues i uns cartells informatius que vam repartir per l’escola i per la nostra ciutat per tal de sensibilitzar al nostre entorn.

Aquí us deixem un tastet de totes les activitats que hem realitzat durant el projecte.