Pla de Consum de Fruita a l’escola

Menjar fruita és sa i divertit! I els més petits ho descobreixen amb el Pla de consum de fruita a les escoles, una iniciativa de la Unió Europea que a Catalunya es fa efectiva mitjançant una acció coordinada dels departaments d’Agricultura, Salut i Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

L’Escola La Sardana participa en el “Pla de consum de fruita”, La finalitat és promoure el consum de fruites i hortalisses entre la població escolar i contribuir a la promoció d’hàbits de consum saludables.

Aquest pla consisteix en un cop al mes  distribuir gratuïtament fruita fresca als escolars d’Educació infantil i primària. Ens porten fruita i hortalisses que es reparteix aquella setmana.

Aquest any, amb motiu de la COVID 19 i amb la finalitat de garantir al màxim totes les mesures de prevenció i seguretat farem una única entrega amb totes les peces de fruites assignades a cada repartiment.

Dijous, dia de la fruita

A més, els DIJOUS és el “DIA DE LA FRUITA”.

Els i les alumnes de l’escola porten per esmorzar una o vàries peces de fruita (poden anar complementades amb entrepà més petit), per tal de fomentar i habituar-se a una l’alimentació saludable.

Des de l’escola volem seguir promovent la dieta equilibrada dels nostres alumnes! Per aquest motiu us proposem que duran tot el curs  els infants de l’escola, cada dijous portin una peça de fruita per esmorzar.

Amb aquesta proposta es pretén afavorir uns hàbits d’alimentació saludable, perquè prendre fruita és la manera més natural d’aportar vitamines al nostre cos.

Recordeu també fer ús de la carmanyola. (volem REDUIR envasos).

Demanem el suport des de casa per fer d’aquestes iniciatives un èxit!