Paraules de Pau

L’alumnat de primer en relació amb el dia de la Pau, hem estat treballant paraules que per a ells i ells tenen un significat positiu i com aquestes ens poden ajudar a millorar les relacions amb els altres.

Aquelles paraules que utilitzen en el seu dia a dia tant a l’escola com fora d’ella. També hem reflexionat sobre les actituds que tenim cap als companys i companyes. I quines són les que els agradaria que tinguessin cap a ells i elles.

Finalment, han realitzat un mural amb paraules on estan presents les llengües maternes que hi ha a l’aula, amb el títol “Paraules de Pau”.