Obrim l’hort al 2021!

Finalment, després d’una etapa de distància social, ens hem tornat a ajuntar en un dels espais més emblemàtics de la nostra escola: L’HORT!!

Hem pogut tornar a obrir l’hort a l’hora del pati per compartir experiments, troballes, experiències i per tenir cura d’un entorn natural. Abans, però, els nens i les nenes de 3r han organitzat l’hort dins d’un projecte interdisciplinari, on la llengua i les matemàtiques han sigut clau per poder donar a les plantes el seu espai idoni per créixer bé.

Hem recollit els processos en un vídeo, que ens ha permès participar en un concurs estatal: PREMIO WELEDA OPEN GARDEN. Esperem que hi hagi sort, tot i que l’important és participar.

Escola Verda