NOU CURS, NOU EQUIP

Estimades famílies,

Iniciem un nou curs i el volem començar amb un gran somriure.

Com ja sabeu, enguany noves persones del nostre equip de mestres entomaran les tasques de la direcció. Després d’uns anys de molt aprenentatge i experiències enriquidores, tornem a l’aula i continuarem donant el millor de nosaltres mateixes en benefici de l’escola.

Som un centre que destaca pel treball en equip per part dels seus professionals i per l’alt grau de compromís de les persones en la seva tasca docent. Creiem que la rotació dins del propi equip en tasques de major responsabilitat ens permet ampliar la visió de l’escola, donant l’oportunitat de vivenciar-la des d’una altra perspectiva. Per a nosaltres, la incorporació de nous membres a la direcció suposa una continuïtat i ampliació de les persones implicades en el centre i dels projectes que ens defineixen. Més persones que arriben amb il·lusió i energies renovades, amb l’entusiasme d’aportar noves idees que millorin la gestió del centre… En definitiva, com sempre, una oportunitat d’enriquiment per a l’escola.

Ens agradaria comunicar-vos les persones que aquest curs entomaran les tasques de l’eqequip direuip directiu:

• MªÀngels Grau (directora)
  • Nati Matas (cap d’estudis)
  • Isabel Antunez (secretaria)

No ens agradaria acomiadar-nos, però, sense agrair a l’equip de mestres de La Sardana el recolzament rebut durant el temps que hem exercit a la direcció;  especialment a l’Ana Barragán, l’Ana Fernández i La Isabel Antúnez, qui van confiar en nosaltres com a persones capaces de desenvolupar les funcions assignades al càrrec i van creure en la nostra dedicació, compromís i responsabilitat. Gràcies, també, a tots els professionals que participen de la vida de l’escola i que fan possible el seu èxit.

Tanmateix, voldríem agrair a l’AMPA, i a la resta de famílies, el vostre suport, la vostra estima i implicació constant.  I als vostres fills i filles; gràcies per regalar-nos aquest temps de creixement intens i aquestes passes d’aprenentatge que hem fet de la mà.

Gràcies, de tot cor.

Eva Gil i Eli Sánchez.