1r. Mercat d’intercanvi de jocs i joguines a La Sardana

Dintre dels actes de la Jornada  Verda,  aquest curs hem engegar una nova activitat : “Mercat d’intercanvi”, neix  amb la filosofia de reciclar i reutilitzar  que tenim a l’escola.

Els alumnes de primària que volien participar havien de  portar una  joguines, llibres, jocs de taula…. que ja no utilitzaven  però que estaven en bones condicions.

taula

Després d’aquesta jornada les famílies que ens han ajudat en aquest mercat, han comentat:

“Hem vist alumnes que els costava molt intercanviar la joguina que portaven.”

“Alguns intercanviaven però no de forma equitativa”

“Ha estat divertit”.

El Mercat, es va desenvolupar amb una gran expectació i el tornarem a fer a la propera Jornada Verda.