M’agrada la tardor…

<< M’agrada la tardor, perquè els arbres es despullen,

M’agrada la tardor, virondeta, virondó.

Groc, groc, groc, groc, groc, groc,

grogues i seques són les fulles.

Groc, groc, groc, groc, groc, groc,

grogues, vermelles i marrons.>>

(cliqueu aquí per escoltar la cançó)

Entre cançons, colors de tardor, tastets, moniatos i castanyes van passant els dies a l’escola. Aquesta estació de l’any amaga moltes coses sorprenents… Què meravellós poder viure-ho a través de la mirada dels vostres petits! Els seus ulls s’obren encuriosits amb cada sorpresa que arriba a la classe.. tenen tantes coses a dir! He anat a la muntanya!, la mama ha comprat castanyes!, a mi m’agraden les pinyes!… (cliqueu aquí per veure algunes fotos)

tardor2

I, sabeu què? No hem estat sols! Aquestes darreres setmanes hem tingut una visita molt especial a la classe. Una iaia molt bonica ens ha explicat moltes coses que no sabíem… sabeu qui és? Exacte! La Maria Castanyera… com n’és de dolça la Maria! La Maria sabia que a la Sardana s’hi està molt bé i ha estat encantada de compartir aquests dies amb nosaltres. Ara, ja ha marxat a casa seva; la seva família trobava a faltar les seves castanyes calentones… Però, nosaltres, l’esperarem l’any que ve amb moltes ganes i il·lusió (cliqueu aquí per veure fotos de la castanyada).

castanyera

Fins l’any vinent Maria Castanyera!