L’ALUMNAT DE 4RT CELEBRA EL DIA DE LA LLENGUA MATERNA/FAMILIAR

El pròxim dia 21 de febrer serà el dia internacional de la llengua materna/familiar i l’alumnat de 4t hem volgut commemorar aquest dia valorant la nostra llengua materna. Per grups hem llegit i hem compartit diferents contes en llengües com l’àrab i l’euskera aprofitant que tenim una alumna de pràctiques de la UAB del País Basc:  la Garazi.

Així doncs, la Garazi ens ha llegit el conte en euskera i ens ha explicat la història de la Mari, una deessa de la mitologia basca. A la vegada hem aprofitat per conèixer una mica més aquesta cultura i les seves tradicions.

L’activitat que hem dut a terme ha consistit en buscar plegades aquelles paraules del conte que
més ens han cridat l’atenció. Posteriorment, hem buscat el seu significat en totes les llengües que
coneixem i hem fet un mural que l’hem acompanyat amb la il·lustració que hem creat de la Mari i dels
seus poders.

Ens ho hem passat molt bé!