La Sardana participarà a la Setmana Bio a l’escola.

D’aquí uns dies comença la Setmana Bio per l’alimentació ecològica , una setmana que va del 19 al 27 d’octubre  on l’objectiu és donar a conèixer la producció agrària i l’alimentació ecològica.

En aquest enllaç podeu veure totes les propostes d’arreu de Catalunya:

setmanabio.cat

En l’apartat  Setmana Bio a l’escola La Sardana s’hi suma organitzant la Jornada d’entrega del VII Premi Escola, Agricultura i Alimentació Ecològica.

Amb motiu del 1r premi obtingut el curs anterior la nostra escola serà l’amfitriona en l’entrega de la present edició. Per aquesta raó realitzarem diferents propostes : tallers mediambientals (hortimecres) amb la participació de famílies , photocall pels convidats, prepararem un esmorzar saludable, exposició del nostre projecte i les seves activitats… I presentació dels finalistes i guanyadors de l’edició 2019.