La màgia arriba a l’escola!!

Aquests dies l’escola ha estat plena de música, somriures i il·lusió. Quan s’acosten aquestes dates la màgia ens envaeix i això es veu reflectit a les cares dels nostres nens i nenes.

Els infants han pogut gaudir d’un munt d’activitats durant tota la setmana. Hem pogut visitar la Lapònia convidats pels nostres futurs companys d’escola.

Ens han visitat els patges reials de ses Majestats els Reis d’Orient a qui hem lliurat les nostres cartes demanant joguines per les nostres classes.

El Tió un any més s’ha preparat a la sala de psicomotricitat per fer un gran pet, amb moltes teles i mantes per estar molt calentó. Ens ha cagat regals i unes neules i torrons per fer un tastet de Nadal tots junts a la classe.

Ara, el Tió ja deu ser cap al bosc per descansar i retrobar-se amb la seva família. Moltes gràcies Tió per aquests regals tan bonics. T’esperem l’any vinent.

Després de dos anys hem pogut organitzar el tradicional Concert d’hivern. Com hem gaudit veient les actuacions que han preparat tots els companys i companyes de l’escola!

Desitgem que aquestes festes us cuideu molt i gaudiu tant com nosaltres preparant-les. Us deixem un tastet de totes les activitats que hem realitzat durant aquests dies.

Bon Nadal i que tingueu un 2023 ple de salut i felicitat!!

Nadal a P3

Nadal a P4