La classe de 4tB ja ha escollit el nou projecte!

Els alumnes i les alumnes de 4tB feia dues setmanes que estavem intentant escollir un tema o pregunta que ens servís com a punt de partida per començar el primer projecte d’aquest curs escolar. Després de moltes converses, raonaments i votacions, hem acabat decidint que el nostre projecte tindrà a veure amb l’ANTIC EGIPTE, i és que els alumnes i les alumnes tenen moltes preguntes sobre aquesta civilització!

Així doncs,  ahir a la tarda vam baixar a l ‘aula d’informàtica i l’alumnat, distribuït en parelles, va buscar a “Google Maps” on es troba Egipte, i vam identificar tots plegats amb quins països limita, quin és el riu principal, quins mars envolten aquest país,etc.

També, vam fer una activitat molt divertida on vam poder explorar mitjançant “Google Maps” com es conserven a l’actualitat els diferents monuments de l’Antic Egipte. D’aquesta manera, vam observar l’estat actual de les diferents piràmides i temples i, fins i tot, vam poder visitar l’interior d’alguns d’aquests temples com el d’ Abu Simbel o el temple de Luxor.

Després de fer aquesta activitat, ens va sorgir un gran dubte: per què servien tots aquests temples a l’Antic Egipte?

Per resoldre els nostres dubtes, durant les properes setmanes ens haurem d’endinsar en la cultura i la vida a l’Antic Egipte.

Fins aviat famílies!