Jornades d’Escola Verda a Cicle Inicial

Les nenes i els nens de Cicle Inicial han finalitzat el tercer trimestre amb la Setmana d’Escola Verda. Enllaçant amb el projecte de l’Hort, Alimentació saludable i Com funciona el cos, hem fet diferents tallers per cuinar UN ESMORZAR SALUDABLE. Els tallers consistien en:

1. Elaboració d’un pastís de coco (sense farines ni sucres).

2. Elaboració d’una amanida de fruites i broquetes.

3. Elaboració d’aliments probiòtics (fermentats).

4.  Elaboració d’una amanida d’hortalisses.

Prèviament, a la classe, vam elaborar diferents receptes d’amanides i vam fer el pressupost per anar a comprar. El dijous, els grups de segon vam anar amb les famílies a comprar els ingredients al mercat. Finalment, el divendres, els grups de primer i segon, juntament amb les famílies que ens van acompanyar, vam crear les diferents receptes i ens les vam menjar per esmorzar.

VAM GAUDIR D’UN ESMORZAR SALUDABLE I DELICIÓS!

(cliqueu a la foto per veure més imatges)