Jornades amb famílies

A l’educació infantil hem viscut unes jornades educatives acompanyats per les famílies.

Els docents entenem l’educació com una competència i responsabilitat compartida amb la família. Per això ens complau obrir de nou les portes de l’escola i tenir l’oportunitat de fer que les famílies us sentiu partícips de la nostra manera de fer.

Aquesta vegada hem volgut que les famílies entreu directament a les aules dels vostres fills i filles per veure una classe en actiu. Creiem que aquesta experiència ens beneficia a tots i ens fa créixer. Els nostres infants viuen amb molta il·lusió que les famílies vingueu a col·laborar i se senten satisfets d’ensenyar tot el que saben fer. Alhora, les famílies teniu l’oportunitat de sentir que pertanyeu a l’escola, de comprendre millor allò que expliquen els vostres fills/es quan us parlen de coses que han fet a la classe i també d’agafar algunes idees per ajudar-los des de casa.

Desitgem que aquestes trobades serveixin per acostar la nostra escola a les famílies, per enfortir vincles i reforçar la relació família-escola, així com aconseguir un major reconeixement de la tasca del centre per part de tota la comunitat educativa.

Aprofitem per agrair especialment la participació de totes les famílies que vau poder assistir. Aquí trobareu una mostra de moments viscuts a les diferents classes:

Us animem a gaudir de les fotos amb els vostres fills i filles!