Jornada de pla de patis

El passat dissabte 23 de febrer al matí, famílies, alumnes i mestres ens vam trobar a l’escola per fer millores als espais exteriors del centre. Prèviament vam dissenyar les accions que volíem portar a terme i gràcies a les famílies es va fer possible. Ja fa alguns cursos que treballem per enriquir els patis del centre i diversificar les opcions de joc dels nostres infants. Sabem que el procés és llarg i implica molt esforç però les ganes i la il.lusió que tenim tot ho poden.

La jornada va ser tot un èxit, amb molta participació i amb un ambient de convivència i complicitat molt bonic. De nou, moltíssimes gràcies als pares i mares que materialitzen els nostres somnis…sou l’esperit d’aquest projecte!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *