Iniciem l’extraescolar de Robòtica!

Aquesta setmana hem iniciat l’extraescolar de Robòtica.

L’AFA La Sardana organitza una activitat extraescolar de Programació, disseny-impressió 3D i robòtica, a través de l’empresa Scratch Barcelona.
L’activitat va dirigida a infants de P5 a 6è.
Dilluns de 16’45 a 17’45h alumnes de P5, 1r i 2n
Dimecres de 16’45 a 17’45h alumnes de 3r,4t, 5è i 6è
Al llarg de cada trimestre abordaran el pensament computacional des d’una perspectiva lúdica i creativa:
– Al primer trimestre s’iniciaran en el món de la programació creant videojocs amb Scratch o Scratch junior en funció de l’edat.
– Al segon trimestre realitzaran els seus propis dissenys en 3D per posteriorment imprimir-los.

– Al tercer trimestre treballaran la robòtica educativa amb robots adients per cada grup d’edats.

Les primeres sensacions han estat molt satisfactòries!