III Calçotada de l’Escola La Sardana

Avui 27 de febrer hem gaudit d’una calçotada a l’hora del pati.

Al nostre hort ja teníem els calçots a punt així  que després de tant de temps cuidant-los i calçant-los els havíem de compartir. Ha estat molt divertit veure a tothom regalimant la salsa i veure com miraven al cel per mirar d’encetar el calçot dins la boca. Per alguns dels nostres alumnes ha estat una oportunitat per provar-los per primera vegada!

Tot això no hagués estat possible sense la implicació de tots els nens i nenes que cada dia dediquen el seu temps de lleure a cuidar el nostre hort i sens dubte sense la col·laboració de pares i mares que han estat els encarregats de tenir-los a punt.

Gràcies a tothom per fer possible activitats tan boniques com la d’avui.

grup impulsor de l’hort