Gràcies família

El passat dilluns vam tenir la sort de gaudir de la companyia de la Vero, la mare del Pablo i la Nora. Feia dies que en parlàvem a la classe i els seus ulls reflectien la il·lusió d’un moment tan especial. La mama vindrà a l’escola, pot haver alguna cosa més emocionant?

Vam poder gaudir d’un conte preciós, “Que ve el llop”, i d’una màscara al·lucinant que ens va deixar a tots ben encuriosits.

vero

També vam rebre un regal preciós. La Vero, el Pablo i la Nora ens van regalar una caixa plena de potets i tapes de colors… Quantes coses vam poder fer! Vam apilar-los, encaixar-los entre ells, omplir-los de macarrons i petxines, fer maraques musicals… i moltes altres coses! Tantes possibilitats com idees tenen els més petits; tot un món de descobriments! (cliqueu aquí per veure més fotos)

vero2

Gràcies per oferir-nos aquesta estoneta de qualitat, per regalar-nos el teu temps.

Compartir moments plegats és el motor de l’escola; és allò que dóna sentit a la nostra professió. Un mateix camí, una mateixa direcció, una mateixa mirada. De nou, GRÀCIES…

1. Verl

Va ser un plaer compartir amb tots vosaltres aquesta estoneta.
    Moltes gràcies a l’escola per deixar-me entrar en aquest camí que tots plegats estem fent.

Vero