Fira de professions

fira oficis grup fira oficis web grups 2 Fira oficis web grups

Fa uns dies els alumnes de 3r de la ESO del IES Federica Montseny ens van preparar una fira de professions pels alumnes de 4t de primària de tot Badia. Ens van explicar una mica en què consistia cada professió i ens van fer una gimcana amb proves relacionades amb les professions. Les professions eren variades: arquitecte, policia, metge, dissenyador, serveis socials, mestres, entrenador personal, enginyer, estilista, cuiner, escriptor, programador…més de 20 professions representades.

Els comentaris dels nens van ser:

“Ens vam poder relacionar amb companys de la nostra edat d’una altra escola, i amb els l’institut de 3r d’ESO”.

“Mentre jugàvem apreníem coses dels oficis”.

” Ha sigut una experiència molt positiva”.