Festa Castanyada 2019

Com cada any, l’escola ha celebrat el seu Concurs de moniatos coincidint amb la Tardor i la festa de la Castanyada. Ha estat emocionant veure com les famílies participeu engrescades, mostrant a l’escola la vostra creativitat i dedicació. Des del centre us volem agrair la vostra implicació en les activitats proposades. És meravellós veure la cara dels vostres fills/es orgullosos d’haver fet una activitat conjunta amb les seves famílies; posa en evidència la importància i significativitat de caminar en una mateixa direcció. Gràcies!

Per tal que pugueu veure el treball de totes les famílies, us deixem un recull de fotografies dels moniatos participants (cliqueu aquí per veure’n més).

A la tarda, i seguint la tradició, hem celebrat al pavelló la Festa de la Castanyada ballant danses i fent entrega dels premis del concurs. Han estat els ecodelegats qui, mitjançant el seu vot i debat, han seleccionat els moniatos guanyadors d’aquest any. Enhorabona famílies!

Us mostrem les fotografies dels moniatos guanyadors d’aquest curs 2019/20 (cliqueu aquí per veure el recull).

I, per acabar el dia de la millor manera possible, gràcies a l’AMPA i les famílies col·laboradores, hem pogut gaudir d’unes castanyes torradetes i calentones. Bon profit i bon pont famílies!

L’equip de mestres