Fem Racons de Matemàtiques!

Els alumnes de 2n. al Cicle Inicial fem racons de matemàtiques.

Amb aquesta organització treballem de manera autònoma i manipulativa els continguts de l’àrea.

A l’hora de racons l’alumne pren el protagonisme.

Aquesta metodologia  permet als infants construir els seu aprenentatge, manipulant, reflexionant i argumentant els resultats.

La classe es divideix en dos grans grups i dintre d’aquests es fan subgrups on cadascú treballa amb diferents materials. La mestra proposa diferents activitats on pren el paper d’ observadora i guia a l ‘alumnat acompanyant-lo en el seu aprenentatge.

Fem una sessió un cop a la setmana amb dos mestres a l’aula.

En acabar la sessió els nens i nenes omplen una graella d’autoavaluació on poden autoregular el seu procés d’aprenentatge.