Evolució de la tomaquera

Bon dia “Sàvies”,

Avui he fet una ullada a les tomaqueres i mireu què li està sortint!!! També he mesurat la més alta. Penseu que ha crescut? Us poso algunes fotos de l’evolució de les tomaqueres des del dia que les vam plantar fins avui. Penseu que han canviat? Quantes tomaqueres noves han sortit? Les voleu dibuixar?

Quants dies fa que està creixent la tomaquera? Quants dies han passat des que van sortir les primeres fulles fins avui? Podeu fer comentaris!!

Us penjo un document per si voleu anar registrant les dades.  Aquest document és una guia. Si no el podeu imprimir, podeu registrar les dades a qualsevol paper que tingueu a casa. Clicant les imatges podeu accedir a les fotos per si les voleu descarregar, imprimir, etc.

OBSERVACIÓ DE LES TOMAQUERES (document)

Per cert… Com va la rúcula? Ha crescut? ha canviat? L’esteu regant? Si voleu, qui teniu els testos i esteu cuidant la rúcula, podeu enviar una foto a aquesta direcció sblazqu4@xtec.cat. Així podreu compartir el creixement de la rúcula amb totes i tots.

Una abraçada molt gran! Ens veiem aviat!

1. Héctor

Hola soi Héctor,
    An surtit 12 tumaqueres, an surtit 4 fulles, 2 son grans i 2 son petitas.
    Fa 18 dies que la tumaquera esta craixent. El primer dia sol era terra, despres li abian surtit 2 fullas, i despres tenia moltas fullas.
    E fet el dibuix, us u ensenyare a la escola.
    ¿esteu be? esperu que si.
    Sylvia grasias par ensenyar nus la tumaquera.
    Adeu a tots y a totas.

2. Sylvia Blázquez Vila Autor de l'article

Hola Héctor!

Has fet una molt bona observació de la tomaquera. La veritat és que és emocionant sortir a veure com creixen les tomaqueres. Segur que quan tornem a l’escola ja les podem plantar a l’hort. Ja tinc ganes de veure el teu dibuix.

Un petonet molt gran!

Sylvia