Esbrinem els sentiments de Nadal

Il·lusió, felicitat, amor i alegria. Aquestes podrien ser unes quantes de les emocions que ens transmeten les festes de Nadal; unes dates que a la majoria ens agrada celebrar en companyia dels que estimem i on els bons desitjos són presents a cada racó. Però què passa quan, pel motiu que sigui, les festes nadalenques no s’ens desperten els sentiments? Ara ens afrontem a una pandèmia que ens ha canviat la forma de relacionar-nos i tots i totes que ens necessitem .

Us desitgem que aquestes festes i més que mai hem de tenir desperts tots els sentiments.

Des de l’escola i adaptant-nos a la nova situació hem continuat treballant.

Els alumnes de 3r, amb aquests paràmetres han treballat de valent per induir i aprofundir en aquests sentiments fent tasques relacionades amb les festes Nadalenques.

• Hem après poemes de Nadal.
  • Hem treballat la creativitat fent la postal.
  • Ens hem emocionat i molt amb la Nadala: Desig de Nadal.
  • Hem treballat les llengües gaudint de les cartes als Reis.
  • Hem fet cagar al Tió.
  • Converses dels valors de la convivència.
  • Ens han visitat els patges reals.

Tot i les circumstàncies hem gaudit molt.

Bones festes i Bon any