Ens acomiadem del curs

Tanquem un curs ben especial, on el respecte i la implicació de tothom han estat imprescindibles pel bon funcionament de l’escola. En aquest sentit, volem felicitar especialment als nostres infants i a les famílies per la bona predisposició i per haver col·laborat a fer que el curs es porti a terme amb el màxim de normalitat possible.

El cicle d’Educació Infantil vam decidir finalitzar el curs d’una manera ben divertida i variada.

La setmana passada, les nenes i els nens van poder sortir al parc Joan Oliver per esmorzar i gaudir del joc lliure.

Una activitat que esperàvem des de fa temps amb molta il·lusió va ser la mostra de danses. Cada grup va compartir amb els altres la representació d’una cançó que venien assajant feia dies.

Per acabar la setmana, la Rosa Fité ens va sorprendre amb un Conta-contes del més original, amb un espectacle basat en poemes, dites, endevinalles, cançons i contes.

Aquest dilluns vam rebre la visita d’Activijoc, que ens van preparar una col·lecció de jocs molt atractius, basats en el mètode d’aprenentatge i desenvolupament sensorial Montessori i Waldorf. Els infants van gaudir d’una estona de joc molt agradable, compartint materials que fomenten la creativitat i desperten la seva imaginació.

Com a cloenda del curs, i com és tradició a l’escola, ens acomiadem amb la Festa de l’Aigua. Els infants, ben passats per aigua, van gaudir de diferents propostes d’experimentació amb aquest element que té màgia: transvasaments, sura o s’enfonsa, ruixar-se amb xeringues, joc simbòlic, regar. A més de refrescar-se, els nens i les nenes fan molts aprenentatges a nivell científic i matemàtic, motriu i sensorial, i, de relació amb els iguals. Com podeu veure, l’aigua ens obre un ventall de possibilitats i ens dóna moltes oportunitats educatives. En treiem molt profit si tenim en compte els interessos dels infants.

Aquí us deixem un tastet de cadascuna de les propostes.

Us desitgem de tot cor un bon estiu i, unes bones i merescudes vacances!