Els robots i la geometria.

Els nens i nenes de 6è A i els de 1r hem compartit les nostres experiències amb les formes geomètriques. Els grans han construït robots amb material reciclable i ens han explicat la utilitat que tenia cada creació, per exemple un robot cambrer, un altre podia preparar i escalfar el menjar i un altre et netejava la casa.

Els petits han identificat aquestes formes, han recordat el seu nom i tots junts han deixat volar la seva imaginació. Una vegada més, el treball cooperatiu, ben organitzat, significatiu i amb el motor de la motivació serveix per compartir aprenentatges.

Aquesta activitat ens demostra que en moltes activitats escolars els nens grans de l’escola són un model per als més petits, ja que poden aprendre d’ells i viure experiències emocionants junts.