Els primers dies a l’escola

Fa poc que els nens i les nenes de P3 van iniciar un nou camí a l’escola. Val a dir que cada cop se senten més còmodes i adaptats. Es van habituant a les noves rutines, als espais, als nous companys i companyes, amb qui van teixint relacions noves, i a les mestres, amb les quals estableixen nous lligams.

Des de l’escola hem fet l’esforç d’acompanyar amb estima als més menuts de la millor manera possible, destinant el temps i els professionals necessaris per aconseguir-ho, i donant importància a un procés d’adaptació respectuós, on cada infant necessita el seu temps i el fa a un ritme diferent. Tractem de facilitar que el procés es realitzi de la forma més natural i agradable possible.

Han estat uns primers dies intensos i plens d’emocions. Tanmateix, hem compartit vivències que ens han enriquit mútuament.

Aquí us deixem un petit recull de moments viscuts pels infants, en el seu primer contacte amb l’escola.