ELS ECODELEGATS VISITEN LA PLAÇA DE LES FLORS

El dimecres 18 de maig els ecodelegats ,representants de les classes de 3r fins a 5è, han visitat la Plaça de les Flors de la nostra ciutat, situada al costat de l’ambulatori.

La finalitat era poder gaudir més enllà de les portes de la nostra escola  d’aquest compromís nostre envers el medi ambient que tenim sent Escola Verda.

Tots els nens i nenes que han participat, juntament a les 3 mares que ens han pogut acompanyar ens ho hem passat d’allò més bé!

“Me ha encantado compartir ese rato con los peques”

Lorena (mare)

Volem donar les gràcies a les persones que ho han fet possible, l’Alex del pla educatiu d’entorn que ens ha facilitat en tot moment el dur a terme la nostra proposta; i per suposat al senyor Antonio, veí de la nostra població que ens ha fet l’acompanyament i les explicacions de totes les propietats de les plantes.

Avui hem recollit la camamilla i hem aprofitat per plantar bulbs. Llàstima que el temps se’ns ha tirat a sobre ja que encara hi havia feina per fer.

Marxem doncs, amb la satisfacció d’haver fet un bon  treball en equip, d’haver aportat el nostre granet de sorra i amb la il·lusió d’aprofitar les múltiples possibilitats que té  Badia per transformar-la cada cop més en una ciutat jardí.

No dubteu que trobarem més espais i repetirem l’experiència.

Els ecodelegats