Els alumnes de 6è participaran a la First Lego League

Demà dissabte 12 de març, uns alumnes en representació de la classe de 6è de l’Escola La Sardana participaran al torneig de robòtica First LEGO League   que es celebrarà al Campus de la Universitat de Lleida a Igualada.

Aquests dies estan treballant per ultimar els detalls del robot i del projecte d’innovació que presentaran de 10’50 a 11’45h   en la sala 7. Per accedir, únicament és necessari un navegador web (preferiblement Chrome o Firefox). No cal instal·lar cap programari a l’ordinador.

D’altra banda, aquesta setmana hem aprofitat per intercanviar idees amb una experta, la Mireia Sánchez tècnica de medi ambient de l’Ajuntament de Badia del Vallès. Gràcies a les seves reflexions ens hem adonat que no existirà mai una alternativa d’impacte zero i que per tant el més important és aconseguir persones responsables i compromeses que actuïn en el seu dia a dia de manera curosa amb el medi ambient. Ser Escolar Verda és molt important!