Els alumnes de 4t inicien les sessions de racons matemàtics.

Ahir els nostres alumnes de 4t van iniciar les sessions de racons matemàtics. Unes sessions realitzades setmanalment amb la finalitat de motivar als nostres alumnes per garantir l’assoliment de tots els continguts matemàtics d’una manera més lúdica i engrescadora.

Era una novetat per tots nosaltres! Com a mestres teníem el repte de poder oferir uns materials prou atractius i adients per a les necessitats dels nostres alumnes i com a nens per poder viure les matemàtiques de forma més experimental i manipulativa sense renunciar a la millora dels nostres aprenentatges.

Racons pensats per treballar aspectes de mesura, espai i forma, numeració i càlcul que anirem descobrint al llarg d’aquest curs.

Després de veure la participació dels alumnes i les seves cares de felicitat podem dir que ha estat un encert iniciar aquests nous espais.