ELS ALUMNES DE 3r VISITEN L’ AJUNTAMENT

El passat dimecres els nens i nenes de l’escola vam visitar l’ajuntament de Badia del Vallès.

Ens va rebre l’alcaldessa i el tinent d’alcalde a la sala de plens i vam poder fer preguntes que ens van respondre molt amablement. Al final ens vam fer una foto com podreu veure més endavant.

Després vam visitar la policia local i fins i tot vam poder pujar al nou cotxe.

Al marxar ens van regalar una llibreta i colors fets amb materials reciclats i que alhora ens donen alguns consells mediambientals.

Per finalitzar la nostra sortida vam fer un dibuix de la façana observant-la en directe. Hem de dir que feia molta calor!

Va ser una visita fantàstica que ens va agradar molt i fins i tot vam sortir carregats de firmes: la de l’Eva l’alcaldessa, la del tinent d’alcalde, la del sargent i la del cap de policia.

Els alumnes de 3r