Educació Física Versus Medi Social

cross-dorientacio-2cross-dorientacio-1

Això podria ser una classe qualsevol de medi social, però no ho és. O potser sí? Realment els alumnes de sisè estaven al mig d’una classe d’educació física. Més concretament feien un cross d’orientació on havien de reconèixer llocs de l’escola on s’amagaven pistes vinculades a països del món. A la fotografia podem veure el punt de control des d’on discutien on cercar les pistes i, posteriorment, completar la informació que havien localitzat de forma correcta.

1. Raquel

La divisió del currículum per assignatures és totalment artificial, ens pot arribar a ajudar per preparar el temari però també pot generar confusió… M’agrada veure com els grans “esborren” aquesta barrera!