Diagnosi de la Convivència (Formulari famílies)

Accediu al formulari.

Benvolgudes famílies,

L’escola està en procés d’elaboració del nostre Projecte de Convivència. En aquest document es pretén reflectir les accions que es desenvolupin per tal de  capacitar tot l’alumnat i la resta de la comunitat educativa per a la convivència i la gestió positiva dels conflictes.

Podeu consultar la normativa per la qual s’estableix l’elaboració del Projecte en l’enllaç següent:

Resolució ENS/585/2017,de 17 de març, per la qual s’estableix l’elaboració i la implementació del Projecte de Convivència en els centres educatius dins el marc del Projecte Educatiu de Centre.

Per tal de fer una diagnosi inicial de la convivència al nostre centre cal tenir la visió de tots els sectors que formen la comunitat educativa (alumnes, mestres, famílies i personal no docent). Us demanem uns minuts per contestar aquest formulari de manera anònima, ens ajudarà molt.

Aquest formulari estarà obert per rebre respostes fins el 17 de maig de 2019

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!