DIADA DE SANT JORDI

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Activitats que hem realitzat a l’escola, per celebrar Sant Jordi:

Alumnes d’ EI

• Han elaborat unes boniques roses.
  • Han anat a la sala de psicomotricitat a fer-se fotos, posant el cap al cos d’un dels tres protagonistes d’aquesta diada: Sant Jordi, la princesa o el drac .
  • També han tingut un espai d’intercanvi de contes.

Alumnes de primària

• Concurs literari: S’han trobat per cicles al teatre de l’escola, per tal de llegir els treballs guanyadors del concurs.
  • Visita a la biblioteca de l’escola, on s’exposaven les noves adquisicions.
  • Visita a la paradeta de llibres que gestionava l’AMPA, on es podien comprar contes, llibres ….
  • Elaboració de punts de llibres, roses o dracs a les classes.

Com a cloenda de la jornada, a la tarda, ens vam trobar tots al pati per fer un petit acte de poesia. L’acte va acabar molt ràpid ja que la puja ens va fer sortir tots corrents cap a les classes.