Diada de Sant Jordi

Cada curs celebrem Sant Jordi i no ens cansem ni ens cansarem, de celebrar-lo,  ja que per  a tots nosaltres, té quelcom de màgic i especial aquesta diada.

El grup de 3r a l’aula de música, van recordar la llegenda de Sant Jordi amb la cançó “Sant Jordi el cavaller” del grup País de Xauxa. Els dibuixos que acompanyen la cançó són molt bonics i gens convencional, us invito a veure i escoltar aquesta bonica cançó.

Es tradició que en aquesta diada, es celebri un certamen literari a l’escola. Però aquest any en comptes de realitzar-lo tot el CM junts, el vam realitzar cadascun amb el seu grup.

Els alumnes de 3r, setmanes anteriors, a l’àrea de català van estar treballant acròstics amb els seus noms. Triar només un treball,  els va resultar molt difícil al jurat, ja que tothom havia treballat de valent i amb molt entusiasme en el seu acròstic.

La guanyadora de la classe de 3r va ser …… la Ivette.  Moltes felicitats!!

Al llarg de la setmana vam estar plegant, retallant i enganxant,  els fulls de paper, per tal de tenir confeccionar la rosa que els vostres fills i filles us van portar a casa.

Com a cloenda de la diada, vam omplir un còmic de Sant Jordi amb nous diàlegs entre els protagonistes de la llegenda, i a la tarda ens vam fer fotos amb el FOTOCOL de la princesa, Sant Jordi i el drac.