Concurs de “Moniatos disfressats”

Aquest any, l’escola ha recuperat el seu Concurs de moniatos coincidint amb la Tardor i la festa de la Castanyada.

En primer lloc,  voldríem felicitar a totes les famílies i alumnes per la gran imaginació que heu posat a la presentació de les vostres obres d’art.

Els moniatos disfressats són un esdeveniment que tota l’escola espera per tal d’admirar i contemplar que, amb un senzill moniato, es poden recrear un munt d’animals, d’objectes…,escenes del món real i imaginari.

Finalment us agraïm la vostra participació, i aquí us deixem les obres presentades: