Com reciclar els voluminosos

Una vegada més, valors com el civisme,la responsabilitat  i la protecció del medi ambient van de la mà. Des de l’escola, ens hem fet ressó de la campanya promoguda per l’Ajuntament de Badia del Vallès sobre la recollida d’objectes com mobles, electrodomèstics, etc.

Hem après que hi ha un servei al nostre poble que s’encarrega d’això. Només hem de trucar i passen a recollir-lo i d’aquesta manera mantenim el carrer net i sense obstacles que impedeixen el pas. Ens van proposar una activitat: els/les alumnes havien de relacionar uns objectes amb els contenidors de reciclatge corresponents. Ho hem fet tan bé que ens han regalat una ampolla ben xula amb el telèfon on s’ha de trucar.

Gràcies i continuem  reciclant !