Colònies a Casa Don Bosco

Les nenes i els nens de P-5, 1r, 2n i 3r han passat uns dies a la Casa de colònies Dom Bosco, envoltada del meravellós paisatge de boscos de Castellnou de Bages. El grup de P-5 no van parar de riure amb el “Mag Pof”, que els va deixar extasiats amb els seus trucs de màgia. 1r i 2n es van transformar en Bandoleres i Bandolers, per ajudar a en Serrallonga a guanyar al malvat Duc de Cardona. La classe de 3r va viatjar en el temps fins a l’antiga civilització grega, on van poder experimentar les olimpíades de l’època.

Van poder compartir moltes activitats amb els nens i les nenes de l’escola Les Seguidilles. Va ser molt emocionant, perquè moltes ja es coneixien i d’altres van poder establir amistats amb qui compartirem L’Escola Nova.