Col.laboració de famílies amb el conta-contes de la biblioteca.

Cada quinze dies un alumne de la classe es prepara un conte per explicar a la resta de companys.

Aquesta setmana li va tocar a l’Héctor de la classe de 1r. B explicar el “Peix Irisat”,

La seva mare el va voler acompanyar i tots vam gaudir a l’hora del conte.

Gràcies per la vostra col.laboració.

1. Laura

Oooh gràcies per les fotos, quina il.lusió! Em va agradar molt conèixer a la rateta màgica, Héctor tenía raó, és molt simpàtica i vaig riure amb ella. Escoltar un conté tan divertit, va ser una estona molt entretenida amb tota la clase. Veure les seves cares i poder compartir és una experiència per gaudir més dies!. Gràcies per facilitar els llibres i la lectura d’aquesta manera tan atractiva per els nens.