Celebrem el Dia de la pau i la no violència.

El 30 de gener la nostra escola ha celebrat el dia de la Pau i la no violència amb diferents actes.

Al llarg de la setmana els alumnes de 2n,4t i 5è han elaborat uns coloms de la pau i han escrit missatges pacifistes, per tal que els companys d’Educació Infantil els reparteixin pels carrers de la nostra ciutat i així donar a conèixer aquesta celebració i la importància dels seus valors.

S’ha tornat gairebé una tradició obrir les portes aquest dia i convidar a que les nostres famílies puguin deixar també petjada elaborant la seva banderola amb el seu desig que ondejarà al nostre pati al llarg d’uns dies.

D’altra banda, ens hem trobat tots els alumnes de  l’escola per  llegir el manifest de la Pau Escolar, compartir els nostres desitjos proposats per cada grup-classe i cantar algunes cançons.

I quina millor manera d’acabar! l’AMPA ens ha preparat una xocolata ben calenta per esmorzar!