Celebrem la castanyada!!

“Quan vé el temps de collir castanyes, la castanyera, la castanyera

la camisa li va petita, la faldilla li fa campana, les sabates li fan cloc cloc

i al ballar sempre gira així …”

Aquest divendres hem rebut la visita de la castanyera i el castanyer que ens han explicat una història ben especial. També hem anat a visitar l’exposició de moniatos disfressats i hem realitzat a les classes activitats relacionades amb aquesta festa.

A la tarda hem passat una estona molt agradable al pati de l’escola, amb el sol escalfant-nos les espatlles, disfressats de castanyeres i ballant al ritme de les castanyes.

Ens encanta compartir moments i viure les festes amb tots els nens i nenes de l’escola.

Us deixem un recull de fotos de la jornada aquí.