Castanyada 2018

El passat dimecres 31 d’octubre vam celebrar la festa de la Castanyada. Al matí cada cicle va organitzar diferents activitats relacionades amb la festa. El grup d’alumnes de 6è va passar per les classes per fer una petita representació i cantar algunes cançons que tots coneixíem. També van recollir les capses amb paperines que havíem preparat. A la tarda tota l’escola es va reunir al pavelló per tal de conèixer els premiats del concurs de moniatos i gaudir dels balls que havíem assajat al País musical. Enguany us heu superat amb les vostres creacions, va ser molt difícil decidir els guanyadors! Moltíssimes gràcies a les mares i pares que van fer participar a la festa, preparant i torrant les castanyes. Eren boníssimes!

Aquí teniu algunes fotos!