Carnestoltes 5è i 6è

Un any més hem celebrat el carnestoltes a l’escola i, a poc a poc, sembla que anem recuperant activitats que tant ens agraden: sortir al parc amb els altres companys, llegir el pregó als altres grups classe, participar en la rua, etc.
Així doncs, aquesta setmana de carnaval, els i les alumnes de 5è i 6è hem fet cas a les consignes del Rei Carnestoltes hem portat mascaretes al cap, corbates i llacets i fins i tot roba gran! La classe escollida com a “Classe més poca-solta 2022” ha sigut 5èA!
A més, durant la setmana hem preparat la nostra disfressa de prehistòrics per poder lluir-la a la rua del divendres.

Finalment, també hem decorat les nostres aules amb elements de carnaval per engrescar-nos a participar d’aquesta setmana divertidíssima!

Fins l’any que ve Rei Carnestoltes!